Jika Permainan 'Street Fighter' Menjadi Realiti

, ,
Salam,

Lama sungguh aku tak update ruangan ni. Tapi kali ni aku tertarik nak tunjuk satu video yang paling kreatif tahap gaban pernah aku jumpa. Mujur la aku ni follower Capcom yang maha setia di Facebook. So, memang benda-benda yang bukan-bukan ni kerap jugaklah aku tonton. 
Karakter dalam Street Fighter 4


Peminat siri video game Street Fighter sudah maklum tentang kesohoran permainan genre 'fighting' ni. Ia merupakan pelopor permainan video yang paling meletup sehinggalah ke waktu ini. Banyak saingan daripada syarikat lain pernah wujud untuk menggugat kejayaan Capcom ni. Contohnya King of Fighters, Tekken, Mortal Combat dan banyak lagi la. Tapi Capcom tetap unggul sehnggalah masuk siri ke 4 ni. Bravo!

Tapi, apa kata kalau scene bergaduh dalam Street Fighter 4 ni betul-betul wujud kat dunia ni?. Ramai yang dah terbang kena tumbuk rasanya!. hahahaha.. 

Tak percaya? Tengok ni.



Hadouuu Ken!!!!!.......