Beli T-Shirt Online Dengan Design Sendiri

, ,
Salam semua.

Biasa tak tengok baju T yang corak atau design yang sangat menarik? Memang banyak rasanya, especially kalau yang pakai tu budak-budak remaja. Boleh dikatakan baju T yang diorang pakai tu sangatlah 'catchy' dengan slogan-slogan yang kelakar, kekadang tu giler jugak. Maybe kita pun ada idea nak buat mesej-mesej camtu, cuma takde kesempatan dan tak tahu mana nak cari printing shop yang berdekatan. So sekarang ni aku bagi link untuk korang tengok sendiri apa yang Heartbeat ni tawarkan. Aku ada banyak idea yang mengarut-mengarut, cuma tak sampai hati plak nak pakai T-shirt tu nanti. LOL.

Contohnya slogan tu macam ni 'Saya Sayang Mak Saya' ataupun 'Saya Pun Sayang Mak Saya' mesti korang penah jumpa kan? Tapi pernah tak sesapa jumpa slogan yang gila macam ni:


 Jadi, kalau rasa macam berminat nak beli baju yang ada slogan ciptaan sendiri, korang boleh klik di design T-shirt Heartbeat. Tapi kalau korang berminat nak tambah duit, boleh jugak join affiliate Heartbeat ni, join affiliate ni sekurang-kurangnya dapat diskaun kalau kita yang beli barang-barang diorang ni.
Tapi yang paling best sekali, korang design mesej atas baju yang memuji diri korang sendiri pastu hantar pada kawan sebagai hadiah harijadi, hadiah kahwin atau hadiah ulang tahun perkahwinan. Mesti gempak punya! hahahaha.